dimecres, 28 d’octubre del 2009

Gestió i TIC

Google Docs

Des de l'assignatura de Gestió de la informació i TIC ens han proposat la creació d'un treball en grup, col·laboratiu, amb el Google DOCS sobre l'ús dels ordinadors portàtil a l'aula.

En primer lloc, havíem de crear un índex per al treball fent ús del processador de textos de Google. De manera que vaig crear un document i vaig convidar a la resta del grup: Elisabeth Torras, Juan Antonio León, Laia Castellà i Nadia Ambroj per tal que tots poguéssim col·laborar i fer el treball amb una discussió.

Un cop finalitzat l'índex, vam crear les diapositives. Vaig crear el nou document i vaig convidar a la resta del grup per treballar novament junts. Seguint el que havíem acordat a l'índex, vam cercar informació, fotos i altres materials per millorar el treball. I així vam crear la Presentació.

Per últim, vam crear el formulari,que aquest cop va crear l' Elisabeth. per després convidar-nos a la resta del grup. Al qüestionari teníem que preguntar a la resta de companys sobre la opinió que tenen sobre els ordinadors a les aules. Els resultats estan públicat a la web.

Pel que fa al Google Docs, em sembla una eina molt útil, pot ser que la mes útil des de l'inici de les classes de TIC, el més practic d'aquesta eina es que la majoria dels alumnes del Grup 1M del Grau d'Educació Primària no som de Barcelona, estem repartits per les proximitats i alguns bastant lluny, de manera que per fer els treballs en grup es molt complicat trobar un lloc i una hora que ens sembli bé o que ens vagi bé a tots, i amb el Google Docs aquest problema desapareix, per què podem treballar junts per Internet, des de qualsevol lloc i d'una manera bastant fàcil, no es un programa complicat.

De manera que aquesta practica i el programa estudiat en ella m'han semblat molt interessants i amb moltes utilitats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada