dissabte, 6 de febrer del 2010

Comentari d'entrades d'altres blocs

Com em va suggerir el mestre de TIC he observat i valorat entrades d'altres blocs, aquesta és la primera entrada que valoraré.

Es tracta d'una entrada del bloc d' Elisabeth Torras, que parla de la ultima classe de TIC que vam fer, hem sembla que es una entrada que explica molt bé les activitats que vam realitzar i la seva finalitat, però també aporta la seva valoració. Per això m'agradaria aportar que per a mi va comportar altres reflexions i pensaments.
L'activitat d'aquell dia era el repas de les competències que un mestre ha de tenir en relació a les TIC, per a l'Elisabeth va ser interessant per que per ella es molt important tot el que un mestre ha de ser. Però tot hi que per a mi també es important per això, la classe em va portar a una reflexió més profunda sobre les competències que jo, futura mestre haure de tenir, de manera que vaig pensar en tota la feina que havia de fer i per començar intentar superar els meus problemes amb les TIC, ja que no són el meu fort.

Amb aquesta entrada mostro una bona entrada a un bloc feta per un company de classe i aporto la meva opinió sobre el contingut de l'entrada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada