dissabte, 26 de desembre del 2009

Activitats de Seminari

Dia 22 de setembre de 2009

Avui em iniciat les classes de Seminari del primer semestre de Grau d’Educació primària a l’escola de Blanquerna. El nostre tutor serà Jorge Coderch.

Per començar ens explica una mica el funcionament de la Universitat, com funciona el tema de les biblioteques, per ajudar-nos ens dona dues fotocopies amb tota la informació. També ens explica com funciona el blink i quina es la funció de les classes de Seminari.

Com fa poc que a començat el curs, ens proposa fer una volta en torns de paraula per explicar una mica de nosaltres, però per que tot sigui una mica més entenedor, decidim fer una pluja d’idees sobre que volem dir de nosaltres o que volem saber dels altres.

De la pluja d’idees sorgeixen les següents propostes: perquè estem aquí, experiència prèvia, edat, estudis previs, perspectives de futur, hobbies, treball, competències de treball en grup, on vivim, perquè hem escollit Blanquerna, si som del grup A o del B i habilitats i dificultats en la llengua oral, escrita i en la informàtica. Com que són moltes les idees decidim separa-les per grups en dades personals, experiència i perspectives i informació més acadèmica.

Quan va ser el meu torn, vaig dir lo següent: “ Em dic Sandra Cañete, tinc dinou anys, visc a Badalona i ara mateix no tinc cap feina. Com ha experiència prèvia he treballat durant dos anys de cangur, vaig estudiar Batxillerat Humanístic i l’any passat vaig finalitzar el Grau Professional de Música al Conservatori de Badalona. Des de més petita que m’agraden els nens i tinc molt clar que vull ser mestre, sóc a Blanquerna per que la nota de tall no em va deixar entrar a la universitat pública. Pel que fa als treballs en grup, mai he tingut una bona experiència, tot hi que tinc la esperança de que a qui si que en tindre. Pel que fa al llenguatge, oralment no tinc problemes, en la part escrita, faig moltes faltes i amb la tecnologia, diguem que no som molt amigues.”

Amb la presentació de tots va acabar el primer dia de Seminari, i vaig tenir la sensació de que serien quatre hores a la setmana bastant interessants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada